“شکرانه سلامت بین الملل” فعالیت خود را از زمان پدرمان درحدود ۳۰ سال پیش در تجارت چای آغاز نموده است و کمی بعد با سرمایه گذاری در تولید و فرآوری، اولین محصولات اختصاصی ما روانه بازار شد.

ماموریت ما همواره مهیا کردن یک فنجان چای اعلا، دارای بهترین طعم و مزه می باشد که شایسته پولی را که برای آن پرداخته اید را داشته باشد. ما براین باور هستیم که به این مهم دست یافته ایم و طبعا از این بابت بسیار مفتخر هستیم.

تنها با انتخاب چای از بهترین مزارع چای و درست در زمانی که بوته های چای در حال رسیدن به بهترین رشد خود هستند، میتوان کیفیت فوق العاده ای را از ترکیبهای مختلف چای بدست آورد. این مهم زمانی که تابش آفتاب و بارش باران در هماهنگی کامل هستند اتفاق می افتد. این همان زمانی است که برگ های چای بسیار آرام رشد کرده و عطر و طعم خود را بروز میدهند. منبع این برگ ها از باغ های سرشناس جهان در کشورهای سریلانکا ، هندوستان، کنیا و شمال ایران(گیلان) می باشد. این برگ ها بسیار ارزشمند می باشند، و اینها برگهایی هستند که راه خود را در انواع مختلفی از بسته بندی های نفیس با برندی خاص پیدا می کنند.

شرکت “شکرانه سلامت بین الملل” به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان چای طیف گسترده ای از جمله: چای سیاه خالص، چای ارل گری، زعفرانی، هل دار، طبی، چای سبز نعنایی جهت مصرف روانه بازار کرده است. خاطر نشان میگردد مانند همیشه کنترل بسیار دقیقی بر روی منابع چای با برگزیدن بهترین تولیدکنندگان در جهان و باغدارانی که آرمانهای ما را در استانداردها، بهداشت و آموزش رعایت میکنند، صورت میگیرد.